Tabiat yang Akan Membuatkan Mak Susah Hati

Assalamualaikum.

Still got one more paper before I can say MERDEKA.

Tapi. Aku tengah tak larat gila ni.

Berbekalkan secawan Nescafe segera dan sebungkus kek vanila cinonet (yang bukan aku beli, Sister Ain yang bagi) aku dapat la sikit tenaga nak menulis.

Ni la tabiat yang akan buat mak aku susah hati. Tak makan. Bukan tak ada duit, bukan tak ada makanan.

Aku tak makan.

Heh. Tabiat makan dah berubah dah. Say alhamdulillah for that, because i lost my weight.

Masa second year aku besar kot. Asyik makan dua puluh empat jam tak berhenti. Kecuali tidur je aku tak makan. Mak ayah tengok pun terkhejot mak bila balik Malaysia.

Sekarang ni, aku hanya akan makan bila aku ingat je. Most of the time aku lupa la.

Macam mana nak study kalau macam ni?

Leave a Reply

